середу, 27 травня 2015 р.


Я тільки там бажаю жити і творити,де виросла моя душа…
 

 

Нещодавно в Комсомольській бібліотеці філії для дорослих відбувся вечір- зустрічі з берегинею та творцем історії нашого села,великим патріотом свого краю,хліборобом з 42річним стажем,агрономом по професії,письменником за покликом серця та душі, меценатом:Кугай Ольгою Сергіївною,де було презентувано її нову,третю книгу «Я не можу інакше.»   Привітатии автора ,віддати їй шану,данину невтомній кропіткій праці,прийшли друзі та глибокі шанувальники творчості Ольги Сергіївни. Є люди, яких не помічаєш поміж сотень інших, а поговориш – і відчуєш: перед тобою особистість, багата внутрішнім світом людина. Саме такою людиною є наша Ольга Кугай.Вечір вели  чарівні ведучі:Тарасюк Ольга та Бабюк Євген.Розпочався  вечір піснею «Пахне рідне село»у виконанні ансамблю «Журавушка»СБК під керівництвом Кубич М.О.

Належну оцінку виданню  дала вчителька Комсомольської СЗШ Мануїлова Валентина Володимирівна та вчителька пенсіонер Лопатинська Неля Дмитрівна.Слова вдячності прозвучали також від В.Я.Желткова.Завбібліотекою Дроненко Л.Є. Зробила презентацію книги«Я не можу інакше.»

Звучали пісні Раїси Кириченко «Я горда жінка», «Хата моя біла хата», «Я Україна», «Мамина вишня» в записі, пісня  у виконанні Барабанової Тетянки «Україна краю мій», Мануїлова Дмитрія«Червона  рута»,вірші у виконанні  Рибак Крістіни Рідне село(автор Людмила Кугай),вірш -заклик Віктора Баранова «ДО УКРАЇНЦІВ», – Я запитую в себе, питаю у вас, у людей…у декламуванні Мануїлова Дмитрія.

   У творчої людини є велике щастя – це народження нового твору: вірша, поеми, оповідання чи маленької мініатюри. Тоді прискорено б’ється серце, душу переповнюють незвичні хвилювання, зникає весь світ, і думки шикуються в ритмічні строфи. Звідки вони беруться ? Хто їх надиктовує ? Як дізнатись? Це - одна з найбільших таємниць людської свідомості. Ольга Сергіївна,поділилась з односельчанами,як вона творить свої книги.

    Хвилиною  мовчання  вшановано на вечорі загиблих героїв Другої Світової війни та сучасних героїв, які віддали життя за свободу нашої Вітчизни на Сході,в   АТО.

Наприкінці ведучі від щирого серця побажали Ользі Сергіївні,щастя,здоров’я, творчого натхнення ,знайти спонсора на видання  четвертої книги,яка присвячена повністю,нашим хліборобам,механізаторам ,та швидкого написання п’ятої книги  грандiозної,  великої й корисної книги про село та його знаменитих i самовідданих мешканців з моменту його становлення до наших днів.

 

 

 

 



















Немає коментарів:

Дописати коментар