вівторок, 23 лютого 2016 р.


 
«Слава Героям Небесної сотні»
 

 

Не плачте, мамо, я іще живий,
Хоча й лежу із кулею у грудях…
А наді мною, юним, молодим
Схилилися в скорботі люди…
Я не помру, ніколи не помру,
Мені в віках залишене безсмертя,
Хоча і вас тепер не обійму
Та я живу у всенароднім серці…






 

        Нещодавно в Комсомольській бібліотеці-філії  був проведений літературно мистецький вечір «Слава Героям Небесної сотні» Юні й літні комсомольчани зібрались щоб у глибокій скорботі низько схилити голови перед пам’яттю Героїв Небесної Сотні, – українців, які загинули в Києві на Майдані, вулицях Грушевського та Інститутській. Гинули за честь, за волю, за право бути Українцем і за свою Батьківщину. Героїчна сотня, зробивши перший крок, журавлиним ключем полинула у вирій вічності, ставши нашими Ангелами-Охоронцями на небі.

      Традиційно захід розпочався і завершився прослуховування гімну України.Звучали віршіу виконанні: Рибак Христини

«Мамо, не плач. Я повернусь весною», «А на моїй землі  іде війна», Рачківського Романа. «Мамо, я живий, лиш закриті очі....», «Небесна сотня», Вадима Ткаченко «А сотню вже зустріли небеса», Коломійчук Каріни «Невже ти після цього брат»,вірші в записі: «Небесна сотня», «Останній лист сина до матері», кліп: « Никогда мы не будем братьями».Читачі  також переглянули багатоінших відеоматеріалів. Спеціально до заходу завідуючою клубом Кубич Марією були підготовлені пісні: «А Я живий матусю,я живий», «Ангели Майдану»,також тріо «Мікс-Бенд» в складі Василенко Юлії, Мануїлова Дмитрія та Маліванчук Світлани презентувало пісню «Над землею тумани» яку глядачі слухали з слізьми на очах. Найменша читачка Поліщук Інеса виконала пісню «Я маленька Українка»

 

     Завідуюча бібліотекою Дроненко Л.Є. Розповіла про очевидцю та учасницю тих героїчних та трагічних подій,учасницю Революції гідності - вчительку зарубіжної літератури та етики Комсомольської ЗОШ Семенюк Наталію Миколаївну,яка не змогла бути  на заході ,тому що  поїхала в Київ на вшанування річниці Майдану  та Героїв Небесної сотні.22 січня у концертній залі «Плеяда» Наталія Миколаївна отримала обласну Почесну грамоту Вінницької Ода та обласної ради. Усі комсомольчани пишаються ,що на весь Козятинський район таких лише дві людини і наша   Наталія  Миколаївна в їх числі.

       Під мелодію гімну Небесної сотні «Пливе кача» було  запалено свічку і передано її читачам по колу,як данину тим, хто навічно пішов   від нас, хто заради торжества справедливості жертвував собою.

 До заходу був організовано тематичний перегляд літератури «Герої не вмирають».

Небесна сотня – дійсно герої України. Вони завжди були в меншості, без такої зброї, як у “Беркута”, і без будь-якої підтримки влади. Але вони не здавались. І боролись. Боролись до останнього подиху. Вони боролись за надію. Надію на краще майбутнє, за щастя їх близьких. А сьогодні ми вшанували пам’ять наших героїв. І, я вважаю, кожен свідомий громадянин України має пам’ятати шляхетний вчинок Небесної сотні. Адже вони віддали свої життя за нас.

 

 






















Немає коментарів:

Дописати коментар